Wednesday, August 4, 2010

Dah setahun Jeni pergi tinggalkan Joni.

MoshiMoshi!


Hai Jeni. Sehat tak hari ni? Baby-baby semua sehat? Rindu Jeni dan baby-baby semua. Hari ni genap setahun Jeni pergi dengan dua baby. Kedekut lah Jeni ni. Bawak semua baby Jeni ikut Jeni. huu. Baby semua mok-mok tak? Jeni makan kenyang tak kat sana? Hey Jeni! I miss you sangat-sangat tau! Sian Joni menduda je lepas Jeni pergi. Jeni jangan nakal-nakal tau kat sana.


Setahun lepas, Jeni mati. Rindu dia. Rindu dengar dia makan. krup-krup-krup. Rindu dia buat anointing kat tangan aku bila bau perfume aku. Rindu dengar bunyi chirping dia yang manja tu. Hey Jeni! Nape pergi awal sangat! Isk!

laki bini tido sama-sama

masa mula-mula beli

gemok pregnant

kuat makan

empat hari before Jeni mati dekat Shah Alam.

Rest in peace Jeni

baby ni je yang mampu hidup enam hari


Hari tu, 31 hb Julai 2010 baby hamster aku, Kirra lak mati. Sedih sangat tengok nyawa dia masa hujung-hujung tu. Aku tak tau dia sakit apa. Berak berdarah. Kencing Hijau. Telinga capit. Biru je badan dia.


take care Kirra. Sob. Sob.


NotaKakiHudaSiLuna :semua orang akan mati. semua benda akan mati. aku dah tak sanggup tengok binatang yang aku bela mati. Jeni mati lepas beranak. esok aku blogwalking. sorry busy sangat. bukan busy sikit dah.