Huda Luna Hussin

lelaki dan baju Melayu; bagi lelaki perempuan menawan berbaju kurung.

siapa tak kenal Zahiril Adzim? kalau kau tak kenal, sila-sila lah kenal. Kerana apa? kerana dia begitu meng-kagumi perempuan yang berbaju kurung. siapa yang perempuan-perempuan tuh sila lah rasa dirimu begitu berharga (iklan loreal kejap). Dalam entry dia yang (ini) dan yang (ini) dia begitu adore dengan perempuan yang berbaju kurung/kebaya/kebarung.

itu bagi Zahiril Adzim. bagi aku pula, aku sangatlah teruja dan rasa sangat tertarik untuk tengok lelaki yang berbaju Melayu. Kenapa? entah. bagi aku, lelaki-lelaki ini sangat tampan, macho dan menarik serta nampak begitu maskulin. HEH! aku pon tak tahu mengapa. tiap kali kalau nampak lelaki yang berbaju Melayu aku akan pandang. pandang lama-lama. berbaju Melayu disini adalah : LENGKAP BERSAMPIN SONGKET DAN SONGKOK tapi pakai ala-ala JOHOR.


HEH! okay masa untuk chaos dulu, assignment melambak. dalam otak aku sekarang :
.
.
.
.
.
1. pergi masa birthday
atau
2. pergi masa konvo

yang mana satu eh?





:12: NotaKakiHudaSiLuna :
hari jumaat ari tuh tengok ramai sangat lelaki berbaju Melayu ala JOHOR siap bersampin songkek ke masjid untuk solat Jumaat. (blok asrama aku sebelah masjid je, boleh intai lelaki yang selalu pergi masjid)

Joni kawaii


tengok la budak kecik ini...geram gila tengok dia..sooooooo kawaiiiiii...esok Joni dah ade girlfriend..Joni suka la tu kan...ade Jeni..heee....:24:


Wordle: Untitled



NotaKakiHudaSiLuna :
kalau Joni ade anak nanti sape nak beli?angkat tangan awal2 tau..

Dua puluh.

Hoho dimanakah budak kecik itu?f ind me if you are smart. hehe. *gelak jahat gila ni*




ni adalah gambar budak kecik itu di kala dia sudah dewasa. Tak ade la dewasa mana pun. Gambar tahun lepas masa budak kecik itu umo 20 tahun.



MyEm0.Com

NotaHudaSiLuna :
budak kecik itu sudah hendak dewasa lagi...sudah kurang dari 48 jam je lg...


dua puluh