Huda Luna Hussin

Berubah jadi baru.

MoshiMoshi!


Semalaman aku menghadap blog je. Tak banyak aku tukar. Okay la tu. Nanti repair lagi yang mana patut. Buruk aih! Header tu ai tak berkenan. Buat masa ni pakai tu la dulu. Tak rajin. Hmpp! Boleh gitau kat aku tak apa yang patut aku repair lagi? Errr mula-mula pakai turquoise. Tapi. Err. Tak leh terima hakikat belog bukan lagi pinky. Ohh please. *pengsan* Ok la kot warna macam ni.



layout lama dalam kenangan. sobs!

NotaKakiHudaSiLuna :mengantuk nak tido.

"His" name is Mika.

MoshiMoshi!

Nama dia Mika. Nama penuh Azmi Kassim.


Sorry Mika. Tak sengaja mekap macam ni. >.<




Aku dah beli 120 Manly Eyeshadow palette. Seronok menconteng muka buat kanvas kaler-kaler.




NotaKakiHudaSiLuna : bila busy jadi gila.

Rambut baru.

MoshiMoshi!

Ni rambut dulu. Before 25 September. Panjang.



Ni rambut lepas 25 September. Pendek. Sangat.



Panjang depan macam ni lebih kurang. Erk~





Menyesalnye pulak potong pendek macam ni. Cepat lah panjang =.="


NotaKakiHudaSiLuna :busy nak mati!